نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

باشگاه استقلال مذاکره با فرهاد مجیدی را تکذیب کرد | با نکونام قرارداد ۳ ساله داریم

  • کد خبر: ۲۱۵۰۴۴
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
باشگاه استقلال مذاکره با فرهاد مجیدی را تکذیب کرد | با نکونام قرارداد ۳ ساله داریم
باشگاه استقلال به دنبال شایعه مذاکره علی خطیر با فرهاد مجیدی با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از نکونام را اعلام کرد.
گروه ورزش | شهرآرانیوز، شایعه مذاکره علی خطیر با فرهاد مجیدی برای مربیگری استقلال در فصل آینده در روز‌های گذشته حواشی متعددی برای نکونام و مجیدی به وجود آورده است. باشگاه استقلال، اما هرگونه مذاکره از سوی خطیر با فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال در فصل آینده لیگ برتر را تکذیب کرده است.   

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای چنین آورده است:

درست در شرایطی که شاگردان جواد نکونام سزاوارانه بر صدر جدول تکیه زده اند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه، با آرامش کامل به دور از هرگونه تنش، تمام تمرکز خود را روی موفقیت و تداوم صدرنشینی استقلال برای جلب رضایت هر چه بیشتر هواداران فهیم مجموعه آبی گذاشته اند، عده‌ای به نیت تخریب تمرکز استقلال، شایعه احتمال تغییر کادر فنی و دروغ بزرگ مذاکره باشگاه با گزینه‌های دیگر را بر سر زبان‌ها انداخته اند. این عده که دشمنی شان با استقلال برای هواداران اثبات شده، پس از ناکامی در دامن زدن به سوتفاهم‌های داخل باشگاه، حاشیه سازی جدیدی را کلید زدند و مدعی شدند باشگاه استقلال با گزینه دیگری برای سرمربیگری مذاکره کرده بود.

باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مربیانی که پیش از این برای سربلندی استقلال زحمت کشیده اند، به صراحت اعلام می‌کند با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد و هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی و کادرفنی فعلی ندارد و همچنان از جواد نکونام و همکارانش در کادرفنی استقلال حمایت می‌کند.

همچنین باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد با توجه به قرارداد سه ساله استقلال و جواد نکونام دست از گمانه زنی در خصوص آینده نیمکت استقلال بردارند و از روبروی هم قرار دادن بزرگان استقلال پرهیز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->